Algemene informatie Recente wijzigingen in blauw

Huisartsenpraktijk Anne Frankplein bestaat uit 4 samenwerkende praktijken waarin 7 huisartsen, 10 assistentes en 6 praktijkondersteuners werkzaam zijn. Ook werken er huisartsen in opleiding mee. We hopen u met deze website zo goed mogelijk te informeren over onze praktijk.

Momenteel zijn onze praktijken gesloten voor nieuwe patiënten. 

Spreekuur en visites

Alle spreekuren zijn op afspraak. U kunt tussen 8.00 uur en 10.00 uur bellen voor een afspraak. Voor andere dagen kunt u tot 12.30 uur bellen. 

U kunt heel eenvoudig een spreekuurafspraak maken via uw online dossier op MijnGezondheid.net.

Voor aanvraag van visites graag vóór 10.00 uur bellen.

 

Voor uitslagen en overige vragen graag bellen na 13.30 uur.

Op een aantal tijdstippen kan het zijn dat u een bandje te horen krijgt met het verzoek later terug te bellen of uw vraag via Mijngezondheid.net te stellen. Op deze momenten zijn de assistentes in overleg of bezig met andere (zorg)werkzaamheden. Momenteel zult u dit treffen tussen 10:45 en 12:00 uur, én tussen 15:00 en 15:30 uur. Wij rekenen op uw begrip.

Openingstijden

De huisartsenpraktijk is open van maandag t/m vrijdag van 08.00u tot 12.30u en van 13.30u tot 17.00u. Zolang de coronacrisis duurt zal de deur reeds om 15:30 uur gesloten zijn om de zorg voor patiënten met luchtwegklachten en potentieel coronabesmetting veilig en verantwoord te helpen. In de middagpauze van 12.30u tot 13.30u worden alleen spoedgevallen behandeld.  Op donderdag is er een avondspreekuur.

NB: de balie van de praktijk is open op de volgende tijden:

- 8:00 tot 10:00 uur

- 13:30 tot 15:00 uur

Daarbuiten is de balie alleen open voor spoedeisende zaken. Hiervoor kan op een bel op de balie gedrukt worden.

 

Spoedlijn

Deze lijn alleen gebruiken indien er sprake is van een levensbedreigende situatie.Bel de praktijklijn en nadat er telefonische verbinding is, drukt u op toets 1.

No Show

Let op! Heeft u een afspraak bij de huisarts, assistente of praktijkondersteuner, maar u bent verhinderd, geef dit dan tijdig door. (min 24 uur van tevoren). Als u uw afspraak niet nakomt kunt u een rekening ontvangen (No Show). De hoogte van de rekening hangt af van de tijd die gepland stond. Dit bedrag krijgt u niet terug van uw ziektekostenverzekering en zult u dus zelf moeten betalen. 

Herhaalmedicatie

De makkelijkste manier om medicatie te herhalen is via MijnGezondheid.net, uw persoonlijke zorgdossier.

U kunt ook bellen met de herhaaltelefoon op telefoonnummer 0161-232977 of via de website van Boots Apotheek Rijen via deze link: http://nl.boots.com/mijn-bootsapotheek/ U kunt de medicatie dan na twee werkdagen ophalen bij de apotheek.

Praktijkorganisatie
U bent als patiënt bij één van de vier praktijken ingeschreven. Mocht uw eigen huisarts afwezig zijn, dan kunt u voor spoedeisende problemen terecht bij de andere drie huisartsenpraktijken. Direct naast de huisartsenpraktijk is een apotheek gevestigd.

Gedragsregels

Wij werken in onze praktijk met een aantal regels om een prettige en veilige omgeving te scheppen. Lees hier verder hoe deze regels luiden.

 

Heeft u een klacht?

Al doen wij natuurlijk ons uiterste best dit te voorkomen, kan het toch gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over de geleverde zorg. In eerste instantie hopen we dat u dat met uw huisarts persoonlijk wil bespreken, maar mocht dit niet het gewenste resultaat opleveren, dan kunt u op deze pagina lezen hoe u eventueel verdere bemiddeling en een klachtenprocedure kunt doorlopen.

Privacyverklaring

Sinds 25 mei 2018 geldt er een nieuwe wet ten behoeve van gegevensbescherming. In dit kader kunt u hier onze privacyverklaring vinden. Hierin leest u hoe wij omgaan met uw gegevens en wat u van ons mag verwachten in de omgang daarmee.